Vad jag använder för mascara

| Q&A
Igår fick jag en kommentar från en bloggläsare som undrade vad jag använder för mascara, så det tänkte jag svara på i det här inlägget!
 
Jag använder två olika mascaror, men för tillfället använder jag denna från märket Sensai. Det är en mascara som endast går bort om man tvättar sig med vatten som är 38 grader varmt, och när man tvättar bort den så ramlar den av som i små korn. Alltså så slipper man bli helt svart i ansiktet som jag alltid lyckas bli annars, haha. Man blir heller aldrig svart under ögonen då den håller hela dagen. Detta är den största anledningen till varför jag älskar denna mascaran! Ni hittar den här!
 
Här är den andra mascaran som jag använder, från märket Clinique. Den går precis som den andra mascaran bara bort om man tvättar sig med vatten som är 38 grader varmt. Den här är lite billigare än den andra om jag inte minns helt fel, men om jag ska vara helt ärlig så har jag inte märkt någon stor skillnad på de olika mascarorna. Den enda skillnaden är nog att denna har en böjd borste, och den andra är rak!
J E N N I F E R

Bra inlägg!

Svar: Åh vad roligt att höra, tack!
Sofie Wiberg


Tid & datum:
Hemsida: http://nouw.com/jenniferjansson
Ida

Bra inlägg, intressant!

Svar: Åh vad glad jag blir, tack!
Sofie Wiberg


Tid & datum:
Hemsida: http://alwaysida.blogg.se
Emma

Vad smidiga dom lät, då slipper man ju bli svart när det regnar och slipper gå med vattenfast mascara som man får kämpa sate med att få bort.

Svar: Ja precis, de är verkligen hur bra som helst! Skulle aldrig kunna byta tillbaka till en vanlig mascara igen, haha!
Sofie Wiberg


Tid & datum:
Hemsida: http://emmalindblom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Hemsida:


Skriv din kommentar: