Fotografering & fredagsmys

| Everyday
Imorse tog jag tåget till Linköping för att bli fotograferad av duktiga Emelie i en av hennes fantastiskt fina brudklänningar. Jag fick håret fixat, vi hämtade ut en superfin brudbukett och sedan laddade vi upp med lite mat innan vi tog bilen till stället vi skulle fotogarfera på. Två och en halv timme senare var vi klara och resultatet blev SÅ fint (trots att jag var iskall och höll på att frysa ihjäl, haha). När jag kom hem tog jag ett varmt bad för att försöka tina upp lite, och nu ligger jag i soffan och kollar på tv!
 
Om ni vill se bilder från dagen kan ni klicka här!
Elin

Så mysigt!


Tid & datum:
sara

Åh så mysigt med bad! :)


Tid & datum:
Hemsida: http://sarakarlson.blogg.se
Ottilia Herkules

Hej, älskar din blogg.
Jag har en fråga till dig! Skulle du kunna hjälpa mig med min design på min blogg?, har inte en blekaste aning om hur man gör! Headern är färdig, det är bara hjälpen med insättning av den och lite ändringar i menyn mm! :)

Svar: Hej Ottillia! Åh tack snälla, blir så himla glad!! Jag är jätteledsen, men tyvärr har jag för tillfället inte tid för att göra designer åt andra. Hoppas att du hittar någon annan som kan hjälpa dig. Kram!
Sofie Wiberg


Tid & datum:
Hemsida: http://ottiliaherkules.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Mail: (publiceras ej)


Hemsida:


Skriv din kommentar: